Arrenca la dinovena Campanya del Peix de Roca de Begur

Cada primavera a Begur els millors restaurants de la vila reivindiquen un dels productes més autèntics que els ofereix la costa local: el peix de roca. Amb un novedós i trencador acte mai fet fins ara aquest dissabte al migdia es va presentar la 19a Campanya del Peix de Roca
 
This text will be replaced
Intervé: Eugeni Pibernat, Regidor de Promoció Econòmica de Begur
 
Conduït per la coneguda periodista de TV3 Helena Garcia Melero l'esdeveniment celebrat a la Plaça Esteva i Cruañas va servir per donar tret de sortida a una campanya en la que enguany s'hi han adderit 14 restaurants begurencs amb menús que oscil·len entre els 38 i els 60 euros i que es basen en el·laborades receptes de peix de roca, un producte que, pel seu gust i textura, és molt adequat per a suquets i guisats. 
 
L'acte de presentació de la campanya va estar acompanyat de l'exhibició d'art gyotaku de Mireia Vila: aquesta antiga tècnica japonesa consisteix en l'impressió de peixos impregnats de tinta xinesa. Els principals protagonistes, però, van ser tots els establiments que des d'ara i fins el 5 de juny preparan els seus menús i que van oferir a tots els assistents petits tastets de la seva proposta gastronòmica.  
 
La Campanya del Peix de Roca comptarà amb diversos esdeveniments, com un concurs de cuina popular, un altre d'aparadors o un programa especial de ràdio en directe. A més, tothom que provi algun dels menús entrarà en el sorteig de vuit visites guiades en barca pel litoral begurenc.