Un estudi determina el perfil dels clients de les platges de Calonge - Sant Antoni

Les dones d'entre 25 i 40 anys són el perfil majoritari entre els clients que contracten les seves vacances al municipi de Calonge i Sant Antoni. Aquesta informació es desprèn del pla estratègic de platges que des d'aquest any s'ha implantat a Calonge i que, entre moltes altres coses, ha servit als ensos de turisme locals per saber com plantegen les vacances els usuaris de les platges de la població, als que es tracta de clients
 
This text will be replaced
Intervé: Joan Caner: Regidor de Turisme de Calonge - Sant Antoni
 
Un cop sabut què desitja el client, i amb la col·laboració del Patronat de Turisme Costa Brava Girona i l'Agència Catalana de Turisme, s'ha pogut atacar a diversos mercats, distingits en tres grans grups. El primer és el de Km 0 i s'han fet actuacions tant als Pirineus, en ciutats com Puigcerdà o Sant Julià de Lòria, a Andorra, com a la zona de l'eix, amb municipis com Vic, Manresa i Granollers. Pel que fa al mercat nacional interessa molt la meitat nord d'Espanya i és per això que Calonge i Sant Antoni han estat presents a Saragossa, Sant Sebastià i Bilbao. 
 
El darrer gran bloc de clients considerat és l'internacional i, sense oblidar el turista francès i l'alemany, Calonge aquest any ha atacat a la zona d'Àustria. La vila va ser present el passat mes de gener a la Fira de Viena i el "feedback" rebut va ser molt positiu.
 
 El pla estratègic de platges indica quines són les vies a seguir pel que fa al turisme de temporada, però Calonge no oblida la necessitat de desestacionalitzar la temporada turística i és per això que encara es pot considerar un quart gran bloc de clients: el dels enoturistes.