Expedia es reuneix amb els hotelers de la Costa Brava

Una de les companyies de viatges online més gran del món ha reunit als hotelers de la Costa Brava per exposar-los les dades amb les que es mou el mercat de viatges en línia i les novetats que han incorporat en el seu sistema de treball.
Es tracta d'Expedia que inclou algunes de les marques de viatge en línia capdavanteres com Hotels.com, Trivago, HomeAway i molts més.
 
This text will be replaced
INTERVÉ: Meritxell Calatrava, Accounts Manager W2M / Juan José Hinojal, Revenue Manager Premier Gran Hotel Reymar & Spa
 
Hotels de 75 països diferents tenen presència online a través d'algun d'aquests portals de viatges i omplen més de 200 pàgines per les que el client navega cercant el producte que més li interessa.
 
Expedia va explicar que durant l'any passat els hotels que operen amb ells van registrar un creixement interanual tan en mercats intrnacionals com nacionals. Van destacar per exemple els creixements més sonats com un 45% a Dinamarca, un 20% als Estats Units o un 30% d'increment en el turisme intern a Gran Bretanya.
 
Els mateixos hotelers i les agències que operen amb ells saben de la importància de tenir presència en aquests portals per la comoditat que suposa al client que des de casa, a través del mòbil i quan vol pot planificar un viatge. Una altra dada, 20 de cada 100 reserves ja es fan a través del mòbil.
 
Per altra banda aquestes agències online han canviat tendències també en els preus. Els establiments han de ser més flexibles i oferir paquets, res veure amb fa uns anys quan hi havia 3 únics preus per temporada baixa, mitja o alta,
 
Expedia va aprofitar l'acte celebrat al restaurant Horreo de Sant Antoni de Calonge per lliurar 44 premis per part d'Hotels.com als establiments hotelers de la Costa Brava.