Obre portes la nova Oficina d'Atenció al Ciutadà de Calonge

Per tal de facilitar el contacte entre el ciutadà i l'administració l'Ajuntament de Calonge ha obert una nova Oficina d'Atenció al Ciutadà al consistori que millora significativament l'atenció que requereix el ciutadà.

 Entrar a l'ajuntament, agafar el torn segons la necessitat, esperar a ser cridats i finalment ser atesos per la persona corresponent que ha de resoldre el tràmit que precisa el ciutadà, Amb aquest nou sistema d'atenció presencial i telefònica l'Ajuntament vol millorar l'atenció que es dóna als ciutadans.

Des d'aquest nou espai s'han de poder resoldre les gestions i peticions dels ciutadans i per això es compta amb 7 persones de diferents àrees municipals que s'han traslladat en aquest espai per atendre al públic. Des d'aquesta oficina es preparà a partir d'ara la millora de les gestions administratives telemàtiques.
 
La creació d'aquesta nova OAC respon a la remodelació que s'ha fet a l'Ajuntament i en concret a la planta baixa. Ara es disposa de 120 metres quadrats destinats a l'atenció ciutadana. 
 
La reforma per la creació de la nova Oficina d’Atenció Ciutadana forma part d’un projecte que ha suposat també la reforma dels serveis de la planta baixa i de la primera planta de l’Ajuntament, així com la creació de la nova sala de Plens i la reforma de la Sala de Juntes. Aquesta obra de reforma ha tingut un cost total de 237.000€, un import del qual l’Ajuntament ha finançat el 63% mentre que la Diputació de Girona hi ha aportat el 37% restant.