1291 persones han passat per l'Oficina d'Atenció Ciutadana de Calonge en un mes

L'Oficina d'Atenció Ciutadana de Calonge ha atès, en el seu primer mes de vida, un total de 1291persones.
 
This text will be replaced
 
Aquest servei es va obrir al públic el dia 1 de març i amb tansols un mes ha aconseguit superar el miler de consultes en persona, sense comptar totes les consultes telefòniques que s'han fet fins a dia d'avui. 
 
L'Oficina d'Atenció Ciutadana va néixer amb l'objectiu de facilitar el contacte entre el ciutadà i l'administració. Des d'aquest nou espai se solucionen les gestions i peticions dels ciutadans de Calonge i Sant Antoni i per això es compta amb 7 persones de diferents àrees municipals que s'han traslladat en aquest espai per atendre al públic.
 
Des de l'Ajuntament estan molt satisfets dels resultats en aquest primer mes i asseguren que és un gran èxit pel municipi poder atendre els seus ciutadans en una oficina feta especialment per a ells.
 
La creació d'aquesta nova OAC respon a la remodelació que s'ha fet a l'Ajuntament i en concret a la planta baixa. Ara es disposa de 120 metres quadrats destinats a l'atenció ciutadana que durant aquest primer mes ha estat del tot positiu pel municipi.
 
La reforma per la creació de la nova Oficina d’Atenció Ciutadana forma part d’un projecte que ha suposat també la reforma dels serveis de la planta baixa i de la primera planta de l’Ajuntament, així com la creació de la nova sala de Plens i la reforma de la Sala de Juntes. Aquesta obra de reforma ha tingut un cost total de 237.000€, un import del qual l’Ajuntament ha finançat el 63% mentre que la Diputació de Girona hi ha aportat el 37% restant.