Com oferir una bona experiència d'enoturisme a la 3a Vívid enoConference de Calonge

Una quarentena d'empresaris s'han reunit a la tercera Vívid enoConference de Calonge, un seminari adreçat a cellers, hotels i restaurants que treballen amb el turisme del vi. La jornada d'aquest divendres s'ha estructurat al voltant de com adaptar les instal·lacions i garantir una bona experiència enoturística als visitants.
This text will be replaced
 
Experts internacionalment reconeguts com el sociòleg i escriptor Lluís Tolosa, l'especialista en comunicació i comercialització Alicia Estrada o l'expert en turisme José Antonio Donaire entre d'altres han realitzat les seves ponències enfocades en posar de relleu les necessitats de l'enoturista. Unes demandes que els cellers i empresaris del vi, amb la voluntat de pujar al tren de l'enoturisme, intenten satisfer a base de formació i creativitat.
 
Emmirallada en models internacionals d'èxit, l'activitat enoturística ha deixat de ser quelcom anecdòtic per convertir-se en una peça estructural sense la qual ja no s'entenen els cellers. La majoria d'aquests estan integrats dins de la Ruta del Vi, una eina que tot i només comptar amb 3 anys de vida, ha esdevingut essencial a l'hora de promocionar-se de cara als visitants. 
 
La Vívid enoConference de Calonge busca consolidar-se com un seminari anual útil pels empresaris dels vins gironins però també més enllà, doncs el 70% d'inscrits a la jornada d'enguany han estat del Penedès, el Priorat i Alella.