Els comerciants de Platja d'Aro afronten nous reptes

Que el model comercial ha canviat arreu en els darrers anys és una realitat amb la que els establiments tradicionals han de conviure. També a Platja d'Aro on, malgrat hi arriben cada vegada més clients, les petites i mitjanes empreses s'han trobat amb els representants de les grans cadenes i franquícies per veure quines són les virtuts i amenaces d'aquesta situació i buscar unes conclusions i un enfocament conjunts. 
 
This text will be replaced
Intervenen: Maurici Jiménez, Regidor de Promoció Econòmica / Salvador Giraut, President Associació de Comerciants
 
Dins el marc d'unes jornades de comerç a tot Catalunya l'Ajuntament de Castell-Platja d'Aro, l'Associació d'Empresaris de Platja d'Aro i representants de les PIMEC i del model de franquícies han reflexionat i debatut aquest dimarts sobre quin és el model comercial actual i com es creu que es pot evolucionar.
 
Tot i que les marques globals poden semblar un perill per als petits comerços el més cert és que si han arribat a Platja d'Aro és per la seva capitalitat comercial. L'oferta variada és la que dóna valor afegit a  aquesta població i les línies a seguir han de vetllar per la convivència d'aquests dos models.
 
Algunes de les idees concretes que ja s'han posat sobre la taula anirien des de repensar els eixos comercials, un pla especial de les galeries comercials o la peatonalització d'alguns bulevards fins a l'especialització i l'oferta d'un servei més personalitzat per part dels comerços tradicionals o la continuïtat en la dinamització dels principals carrers platjarencs amb tot tipus d'activitats que garanteixen un afluent trànsit de gent per davant de les botigues.