Presenten a Pals les quartes jornades gastronòmiques de la tòfona

Sembla una patata lletja i pudenta, però en realitat és un dels productes més sel·lectes que es poden trobar al mercat. Es tracta de la tòfona negra, un aliment gourmet que quatre restaurants de Pals ja fa quatre anys que eleven a la màxima expressió, en una Campanya Gastronòmica d'èxit.

This text will be replaced
Aquest dimecres s'ha presentat la quarta campanya gastronòmica de la Tòfona amb els responsables dels restaurants Sol Blanc, Sa Punta i Es Portal.


Cada restaurant inclou diverses propostes gastronòmiques creades per a aquestes jornades amb la tòfona com a protagonista. Unes jornades que es celebren del 18 de gener fins al 18 de febrer.

Aquest tipus de campanyes, com la del foie o l'angula del Ter, celebrada recentment, ajuden a visualitzar que l'oferta gastronòmica de Pals és ben viva en temporada baixa i a crear un pol gastronòmic a l'entorn del municipi. Un pol que els restauradors de la campanya veuen amb més solera que mai. De fet, ja tenen clients que esperen amb delit aquest tipus de campanyes gastronòmiques i que no només van a un restaurant sinó que tasten altres propostes.
La campanya de la tòfona ha anat evolucionant amb el pas del temps mantenint l'aposta per la qualitat del producte com a marca de la casa.

El Restaurant Sa Punta de Pals ha fet d'amfitrió de la presentació i ha ofert a la premsa i convidats un tastet dels productes que ofereixen els restaurants de la campanya amb la tòfona.

Després de les campanyes del foie, l 'angula i la tòfona, ja han anunciat que pensen en una nova campanya al mes de març dedicada a algun altre producte de proximitat i qualitat.