Les infusions de Ratafia 1842 i Aromes del Montserrat de la marca Tegust arriben al Japó

Dos gustos tan singulars i tan catalans com són la Ratafia 1842 i el licor d'Aromes del Montserrat han aterrat al Japó a través d'infusions Es tracta de l'empresa empordanesa Tegust de Forallac que ha començat a exportar la seva línia d'infusions de Proximitat ni més ni menys que al Japó.

Allà les comercialitzen tres cadenes de supermercats que les venen a la seva secció de "gourmet" com a producte d'alta qualitat.
Per ells tant la ratafia com el licor d'Aromes del Montserrat són gustos diferents dels que estan habituats. Valoren l'alta qualitat, l'excel·lència, l'autenticitat i sobretot que es tracti d'un producte innovador. Un aspecte que precisament, l'empresa baix empordanesa Tegust i creu fermament, juntament amb la qualitat i la proximitat.
 
De fet, la majoria dels ingredients que utilitzen per elaborar les infusions provenen del Parc de les Olors, una xarxa de productors locals que fan cultius ecològics de plantes aromàtiques i medicinals repartits arreu de Catalunya.
Pel que fa a la infusió de Ratafia 1842, està creada a partir de la fórmula original de Francesc Rosquelles. L'altra infusió que ha arribat a terres japoneses, està inspirada en el popular licor d'herbes del Monestir de Montserrat. 
 
Només fa pocs mesos que Tegust ha començat a exportar a l'estranger i ja els suposa entre un 5 i un 10% de les vendes totals.
Asseguren que estan molt satisfets i que ho veuen com una oportunitat per estendre la cultura catalana arreu del món i créixer com a empresa.