Pals celebra l'inici de la campanya de l'arròs amb tastets populars i un mercat temàtic

Pals ha fet festa grossa aquest cap de setmana degustant el producte que més s'estima, l'arròs. En el marc de la 23a campanya gastronòmica de Pals i la Cuina de l'Arròs, presentada la setmana passada a Barcelona,
This text will be replaced
els 15 xefs dels restaurants participants al certamen han ofert tastets de les propostes d'arròs que tenen als menús temàtics de la campanya a preus populars. 
 
Amb els plats a punt i atrets per l'aroma, aquest dissabte el públic local i visitant va poder catar l'ampli ventall de propostes culinàries després d'una passejada pel mercat temàtic i artesà de l'arròs, que va allargar-se durant tot el cap de setmana juntament amb altres activitats per atreure públic a la campanya.
 
Enguany el certamen gastronòmic s'allarga durant tot el mes d'abril amb una proposta d'entrant i postres a escollir per cada restaurant i l'arròs a la cassola com a plat estrella. Tot plegat, regat pels vins i caves de Castell de Peralada i a un cost d'entre 25 i 60 euros en funció de l'establiment. 
 
Amb aquesta fórmula infalible Pals convida els amants de la bona gastronomia a tastar aquest producte singular que és un símbol de la zona i que promocionen al llarg de tot l'any per mitjà de diferents accions.
 
La Campanya de l'arròs va néixer l'any 1993 gràcies a una iniciativa conjunta de l'ajuntament de Pals, els restauradors de la vila i els molins d'arròs.