La Cuina de l'Empordanet presenta nova campanya gastrònomica amb accent en el cava

La Cuina de l'Empornadet estrena aquest mes d'octubre la campanya "Tocats per les Bombolles" amb el cava com a protagonista. Es tracta d'una proposta que inicialment s'havia d'anomenar "Tocats pels bolets" i que havia de tenir aquest producte com a conductor dels plats.
This text will be replaced
Malauradament, enguany l'Empordà quedarà orfe de bolets arran de la sequera de l'estiu i la campanya s'ha hagut de reconvertir per casar menús generosos i festius amb caves d'alta qualitat i llarga criança. 
 
Caves Singulars proveïrà 4 modalitats de cava que es repartiran entre els 20 restaurants participants. 
 
El col·lectiu de La Cuina de l'Empordanet es va formar l'any 1995 i actualment ja compta amb 20 restaurants associats. Al llarg de l'any, organitzen diversos esdeveniments de gran prestigi com la Garoinada, la campanya Cuina i Golf o els Sopars Maridats entre d'altres. 
 
Durant la presentació del "Tocats per les Bombolles" d'aquest dijous a Torrent s'han posat també sobre la taula altres accions per promocionar el col·lectiu, com  la darrera edició de la guia de restaurants, la nova pàgina web o el nou vídeo promocional de La Cuina de l'Empordanet; un audiovisual que posa en valor la cuina i el paisatge empordanesos amb els cuiners del territori com a protagonistes.