Palafrugell vol atreure públic internacional a la garoinada

Palafrugell vol internacionalitzar la campanya de la garoinada, la campanya emblema del municipi. Si fa un any des de l'ajuntament van començar a comunicar-la pel sud de França treballant amb diverses ràdios, enguany vol obrir-se a tota Europa i més enllà. 
This text will be replaced
Precisament el mercat japonès s'ha destacat com un dels potencials segments de públic per atreure degut al seu gust pel peix i marisc i la seva costum de menjar-lo cru. El consistori ha contactat amb un touroperador que treballa amb japonesos que visiten a Barcleona i s'ha inclos la garoinada entre les parades obligatòries. 
 
Deixant de banda la vocació de captar públic internacional, el perfil d'assistents a la garoinada és de casa.
 
La garoinada celebra aquest 2016 els seus 25 anys. Aquesta edició s'allargarà fins el 20 de març i compta amb 9 restaurants participants de Palafrugell, Calella de Palafrugell, Llafranc i Tamariu. El menú inclou una dotzena de garoines, un segon plat amb arròs negre de Palafrugell o un plat alternatiu que proposa cada xef, pa amb xocolata de postres, vins, aigües i cafès.