"A peu de sorra", un espai de culte pels amants de la gastronomia, la moda creativa i la bona música

Primer dia del festival d'experiències "A peu de sorra". Aquest divendres a la tarda ha aterrat a la seva primera destinació: la platja de Sant Pol de Sant Feliu de Guíxols. 
 
This text will be replaced
Intervenen: Anna Sanuy, promotora de l'esdeveniment/Flor Guitart, fundadora Mr. Lobster
 
Els amants de l'street food, la moda i la bona música han pogut trobar en aquest paratge marítim un espai que combina aquests tres elements. Un mercat inspirat en la cultura boho que fins dilluns oferirà concerts, actuacions, tallers, moda i 8 foodtracks amb propostes gastronòmiques d'autor.
 
Donar a conèixer marques locals
 
La moda i el glamur també juguen un paper molt important dins el festival. 15 firmes locals han apostat per muntar parada i d'aquesta manera donar-se a conèixer a un públic variat. Un exemple és la Flor, una dissenyadora de bosses i sabates que fa menys d'un any va llançar la marca Mr.Lobster. Com a projecte personal creu que aquest festival és una bona oportunitat per donar a conèixer el seu producte.
 
Un festival itinerant
 
Aquesta és la primera parada que fa "A peu de sorra". De fet, el festival preveu ser itinerant. Tot i que les pròximes edicions es faran a la Costa Daurada a Barcelona, Màlaga i Bilbao, des de l'organització asseguren que tornaran a la Platja de Sant Pol a finals d'Agost d'aquest any.