S'estrena la Santa Market com a proposta estival

Aquest cap de setmana s'ha estrenat a la Costa Brava un nou punt de trobada que sota el nom Santa Market engloba una oferta de moda a través d'un mercat, una oferta gastronòmica a base de foodtrucks i una programació musical amb artistes del país.
This text will be replaced
INTERVÉ: Julio Rico, director general Santa Market
 
La Santa Market ha nascut, segons els seus impulsors, com a centre lúdic per les tardes i nits d'estiu i espera en 39 dies que estarà obert més de 100 mil visitants. Amb entrada gratuïta la Santa Market estarà obert a partir de les 6 de la tarda els caps de setmana de juliol i tot l'agost de dimarts a diumenge. S'ha habilitat un aparcament amb gairebé 1.500 places d'aparcament.
 
Aquesta proposta té un públic molt definit, fins a les 10 de la nit aposten per les famílies i a partir de les 9 del vespre i fins a la 1 de la matinada el Santa Market està més dirigit a un públic adult. Saben que els visitarà gent de la província de Girona, catalans amb segons residència a la Costa Brava i estrangers que fan vacances a la zona.
 
L'oferta gastronòmica de la Santa Market té producte km.0, restuaradors de proximitat que han apostat per posar parada en aquest nou mercat. També hi ha foodtrucks amb menjar italià, mexicà o japonès. Pel que fa a la programació musical s'ha apostat per programar artistes catalans, grups emergents i alternatius a qualsevol oferta musical de Festa Major.